Bultjes schaamstreek na scheren

Discussie in 'SOA's' gestart door LieverAnoniem, 19 mei 2016.

1. LieverAnoniem

LieverAnoniem New Member

Ik vraag mij af of ik een soa heb want als ik mijn schaamstreek geschoren heb dan zie ik allemaal bultjes. Deze zijn rood van kleur. Kan dit te maken hebben met een soa of heeft dit dan te maken met het scheren. Als het gewoon aan het scheren ligt dan bespaart mij dat een gênant bezoekje aan mijn huisarts.

2. MediGJ

MediGJ Gast

Heb je al eens echt alles weggeschoren en gezien of de buitjes dan ook terugkwamen na verloop van tijd. Gebruik je ook iets voor het scheren zoals gel of schuim want hier zitten middelen dit ook voor irritatie kunnen zorgen.

3. LieverAnoniem

LieverAnoniem New Member

Nee nog niet. Zal het allemaal eens helemaal wegscheren en kijken hoe lang het duurt voor de bultjes verdwijnen. Ook zal ik dan kijken of ze weer terugkomen. Moet ik naar de huisarts als mijn bultjes terugkomen?

4. MediGJ

MediGJ Gast

Mochten de buitjes weggaan en dan al snel weer teruggekomen zonder dat jij je geschoren hebt dan is het goed om even langs de huisarts te gaan. Probeer je de komende tijd ook eerst alleen eens te wassen met lauw water. Als het dan beter wordt dan weet je dat het aan de zeep lag die je gebruikte.

5. LieverAnoniem

LieverAnoniem New Member

Bedankt voor de tips. Ik ga het in de gaten houden.

6. Marie

Marie Gast

scheer je niet gewoon tegen de haartjes in? Hierdoor kun je ook ingegroeide haartjes krijgen die gaan ontsteken en dus rode bultjes worden. Waar het ook aan kan liggen is een te bot scheermesje, of slechte hygiene kwa scheren. Als je geen onveilig sex hebt gehad zou ik me niet al teveel zorgen maken en gewoon andere producten mbt scheren proberen of eventueel ontharingscrème. Succes!

Deel Deze Pagina