Mijn plas stinkt heel erg

Discussie in 'Urologie' gestart door Flip, 23 jun 2016.

1. Flip

Flip New Member

Ik heb de laatste weken een plas die heel erg stinkt. Deze heeft ook een donkere gele kleur. Op zich voel ik mij verder niet ziek. Ik heb geprobeerd meer water te drinken om het te zuiveren. Ik heb wel het gevoel dat het daar wel iets beter van is geworden maar ik nu moet wel veel meer plassen. Is dit iets waar ik mij zorgen over moet maken?

2. Hallo Flip. Vervelend om te horen en ik kan je ook niet meteen zeggen wat er mis is. Wanneer de urine erg stinkt dan kan dit verschillende oorzaken hebben. Het zou zo kunnen zijn dat je een urineweg ontsteking hebt. Toch kan het ook zijn dat je iets gegeten hebt of gedronken hebt wat de geur veroorzaakt. Krijg je pijn of blijft urine maar een geur houden dan zou het goed zijn een afspraak bij je huisarts te maken. Deze kan dan kijken of er iets aan de hand is.

3. Flip

Flip New Member

Het is al weken zo en de ene keer is het wel erger dan de andere keer. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken want op zich voel ik mij prima. Je zal wel gelijk hebben dat het goed is om duidelijkheid te krijgen. Eigenlijk maak ik mij er ook best een beetje zorgen over. Ik zal dan ook de dokter eens bellen deze week en zo hopen dat ik wat meer duidelijkheid krijg.

4. Flip

Flip New Member

Het is al weken zo en de ene keer is het wel erger dan de andere keer. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken want op zich voel ik mij prima. Je zal wel gelijk hebben dat het goed is om duidelijkheid te krijgen. Eigenlijk maak ik mij er ook best een beetje zorgen over. Ik zal dan ook de dokter eens bellen deze week en zo hopen dat ik wat meer duidelijkheid krijg.

Deel Deze Pagina