Neusspray in je oor

Discussie in 'Keel, Neus en Oren' gestart door DJDuke, 20 jun 2016.

1. DJDuke

DJDuke New Member

Ik heb gehoord dat je neusspray in je oor kunt spuiten om zo de oren ook schoon te krijgen. Ik kan er in de bijsluiter niets over vinden. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of die hier meer over weten. Ik zou graag mijn oren schoon willen hebben en als dit met neusspray kan dan zou ik dit best eens willen proberen.

2. Medicus

Medicus Member

Er zijn inderdaad mensen die neusspray in de oren spuiten en die zeggen dat het helpt. Er zitten ook wel stoffen in die daarvoor helpen. Toch wil ik je aanraden om spray te halen die speciaal voor de oren is. Deze spray helpt om de oren schoon te maken en eventuele verstoppingen te verhelpen. Mocht dit nog niet helpen dan kun je het beste een afspraak bij de assistente van de huisarts maken om je oren uit te laten spuiten.

3. DJDuke

DJDuke New Member

Bedankt voor het reageren. Ik had nog neusspray staan vandaar mijn vraag. Ik kan het eens proberen en als het niet helpt dan ga ik een spray halen die speciaal voor de oren bedoelt is. Hopelijk komt het dan een beetje los en kan ik dan alles weer goed horen.

Deel Deze Pagina