Spierpijn

Discussie in 'Spier- en gewrichtsklachten' gestart door Thea, 20 sep 2016.

1. Thea

Thea New Member

Ik heb sinds een paar maanden veel last van spierpijn. Het begon in mijn schouders en armen. Na bloedonderzoek bleek een "waarde" te hoog te zijn. ( ck waarde geloof ik). Ik kreeg een kuur en de pijn in mijn schouders is nu wel minder maar ik krijg steeds meer klachten. Als ik wakker wordt krijg ik mijn handen bijna niet dicht. Ik moet voetje voor voetje de trap af omdat het anders teveel pijn doet. Het kost moeite om te hurken en om overeind te komen moet ik mezelf omhoogduwen of trekken. Als ik mijn benen een poosje opgetrokken heb kost het veel moeite om ze weer te strekken. Het kost veel moeite en pijn om mezelf uit te kleden. Gisteren heb ik een uurtje zitten haken waarna ik pijn kreeg in mijn armen en ik slecht geslapen heb door de pijn
    Volgens de dokter (ben teruggegaan) kan het nog het gevolg van een virus zijn en moet ik afwachten. Ikzelf denk dat het met de overgang te maken heeft omdat het is begonnen na de verwijdering van mijn baarmoeder, maar mijn dokter zegt dat hij nog nooit gehoord heeft van spierpijn bij de overgang. Wie kan mij helpen, weet wat het kan zijn en nog belangrijker, hoe kom ik er vanaf?

Deel Deze Pagina